pondělí 21. února 2011

nothing special ..

Ve škole , to teď poslední dobou bylo uplně v pohodě , a dneska když máme za nějakou dobu pár úkolů , hned jsem naštvaná a nic nestíhám . Ještě k tomu bych si měla uklidit pokoj protože je fakt v hrozném stavu :D
Taky nevím , jestli zejtra máme laborky z biologie, nebo jako kdy ?! :D No jinak dneska jsme se s holkama nudily o volný hodině takže jsme hrály "flašku" .. :D :D Všechny jsme si navzájem dávaly dost ošklivý úkoly:D Vzhledem k tomu , že skoro každej měl něco společnýho s klukama ze třídy který si o pár stolků dál hráli poker :D No , jsem teda moc nadšená :D .. Jinak před chvílí u mě byla kámoška a s tou byla taky sranda .. jako vždy :D :) .. A ještě malej dotaz → Ve škole jsme (jako každej rok) dostli nabídku na zájezd do Chorvatska .. tak nevim jestli mám jet , jo nebo ne ? Strašně mě to láká jet s kamarádkama k moři , ještě k tomu bez učení .. ale tak nevim no :) .. Tak se mějte hezky :)
                                 So ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat