pondělí 28. února 2011

Some (new,diy) things.

Jak jsem vám slibovala , tak sem dávám nějaké nové drobnosti a jednu DIY :D
Měla bych se učit ,ale něco z večera věnuji vám ! :D Jasně , vím , že to čtou jenom dva lidi .. :D Nevadí .. :D No omlouvám se za špatnou kvalitu fotek , fotila jsem webkou , takže nic moc .. normálně bych fotila foťákem , nebo mobilem , ale z mobilu se mi to nechtělo přetahovat do Pc , a foťák jsem už asi před nějakou dobou trochu rozbila :D .. nebo asi to pujde , ale zatim jsem se moc nezmiňovala :D .. Takže tak ..  tady jsou ty fotky a mějte se hezky , jdu koukat na Superstar . Zatím pa
So♥
 můj DIY prstýnek , přilepila jsem část z rozbité sponky k starému prstýnku ;D
 Dva nové laky od esence .. Fialový a žlutý .. :)

                                                   Školní tričko  !
 Lip smackeeer ! Cotton Candy!
 two roses , NYer

 Nové tričko z klučičího odděleníí ! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat