středa 10. srpna 2011

TELL ME SOMETHING SPECIAL

Ano,přiznávám,je to už docela dlouhá doba od posledního psotu a nebudu se vymlouvat na to,že jsem neměla čas protože já ho měla! Jen mi připadá , že můj blog prostě nikdo nečte,nevadí ,dnes jsem se rozhodla.že s tím NEpraštím a budu se ještě chvíli o nějaké ty čtenáře snažit :)) Za poslední dobu mám opravdu hodně fotek a mám i mnoho novinek,nových věcí z nákupů apod.. Jenže o to dneska nepujde dnes vám sem přidám nějaaké fotky které jsem fotila s kamarádkou:) Jo a jak uvidíte na fotkách mám tam "blonaté" vlasy.Jenže ted sem přebarvená na hnědo. Určitě budete mít nějaké fotky;) No,v pátek jedu do německa a do ´tý doby přidám možná fotku s "novými" vlasy.Jinak potom uvidíte asi fotky z německých nákupů :D Jedu tam na týden.Užijte si to tu !









3 komentáře: