sobota 24. září 2011

I'm sexy and I know it












Ne,neumřela jsem,kdyby jste se chtěli zeptat O:) Ale neměla jsem moc nápady na články ,nebo jen na takové neuspořádané jako je tenhle . No z Německa jsem se v pořádku vrátila,následně ze soustředka také. Školní rok začal a už to není ta prázdninová pohodička. Už se na každou hodinu učit. Zkoušení,testy,domácí úkoly.Vždyť to znáte. Písemky se mi zatím skoro povedly. No,zrovna včera jsem už na internetu ( máte taky známky na internetu? Vyhovuje ? ) viděla svou první 1 z češtiny :) Aspoň to ! Jak jsem psala o nákupech z německa- ano mám nové věci,i po německu jsem toho dost nakoupila . Když já už mám všechny vybalené takže fotky asi nebudou :D Možná to všechno někdy uvidíte v outfitech. Taky jsem psala o tom,že mám hnědé vlasy- změna ! - byl to šampoon který vydržel 3 dny ! SAKRA! Nevadí. Mám od té doby ale ostříhanou patku, dole rovnátka a jak můžete vidět na fotce na houpačce nějaké červené pramínky. Taky čekám kdy se smyjou. Pusťte si písničku od LMFAO I'm sexy and I know it ! Nebo si pusťte co chcete O:) Mějte se krásně.

1 komentář: