středa 2. března 2011

The first post from March .

Než si zase půjdu sednout ke stolu a začnu se učit , podělím se s vámi o první březnový článek .. :P .. Dneska ve škole nic moc(4 z fyziky:/ :D) .. až na jednu SUPER věc ! .. Zmínila jsem se už o tom , že miluju TANEC ?! .. Protože opravdu ano .. :) .. Kamarádky ve škole nás naučily jednu sestavu ze svých tréninků , místo dvou hodin jsme trénovali ( = přemluvily jsme profesory :D ) .. A já jsem je taky (zatim jen část) naučila sestavu ode mě z tancování .. :) .. Takže i po tom co jsem dostala 4 z fyziky mi to tancování zase zlepšilo náladu ... :) Jo a taky , jsme místo školní ho oběda ( :! :! :D ) byli v mekáči .. bylo nás tam asi  11 i s pár klukama ,to bylo taky dobrý takže super. .. :) Odpoledne jsem byla venku s kámoškou a zase utratila nějaký peníze .. :D .. Noo , jinak si plánuju koupit nějakou pěknou vysokou sukni a hezký punčošky :P .. Takže kdyby někdo měl nějakej nápad ( obchod atd. ) .. samozřejmě PIŠTE :) ps : budu ráda za každého z vás co klikne na tlačítko ↓
                                                                            :) THX :*

he :D 
(Tričko NYer , Svetr : C&A) 
Your So♥                                                                                                                                                   

Žádné komentáře:

Okomentovat