středa 16. března 2011

:D .. first outfit photo .

Na něco jsem klikla a teď sleduju svuj vlastní blog :D no nic :D Kdyby se mě někdo teď zeptal na něco jako : CO ŠKOLA ? .. odpověděla bych mu rychle a stručně (+trošku vulgárně:D) .. NA HOVNO .. :D Dobře , neni to zas tak hrozný , ted jsem dostala 2 z Fyziky ( tramtadadáá ) takže dobrý , ale např.: matika ? fůj .. no jinak mám tu pro vás fotky s tou starou sukní nejsou nic moc , a protože jsem ostříháná je to hrůza :D
Ok .
          . 

 Na sobě mám : Tričko , prstýnek - New Yorker , Sukně - ?
A teď něco v trochu jarním stylu , i když jsem fotila zrovna při počasí které jaru moc neodpovídá ( :-/ ) Tady mám na sobě : Šaty - netuším , dárek . , Prstýnek - opět New Yorker ..  
                                                                                        Vaše So.

Žádné komentáře:

Okomentovat