neděle 13. března 2011

My background :P

Moje pozadí .. no zní to trošku divně ,ale určitě vám nebudu představovat mojí sedací čast těla :D Ale svoje pozadí na Google Chrome :) .. Mám ho už nastavené docela dlouho , ale rozhodla jsem se se s vámi o něj podělit až těď :) .. Asi jsem vám to sem nepsala ale zbožňuju Miley Cyrus ! :) Ve svém pokoji mám sice malé tapety ale kdyby tam nebyly , určitě by zed obsadily plakáty nebo rámečky s fotkami právě Miley :) Takže tady je mé pozadí o kterém jsem tak dlouho psala :)
tak to je ono  , ano na to co jsem všechno napsala je to nic .. ale dobře :) za pokus to stálo :D

Další jsem vám chtěla představit jednu sukýnku :P .. Včera jsem prohrabávala věci na léto a narazila jsem na jednu sukni u který vůbec netušim kde jsem k ní přišla , jen si pamatuju , že je to tak rok , dva zpátky co mi jí máma nutila jí nosit a já né a né .. :D Teď si myslím , že skvěle poslouží jako bodycon sukně , což se mi ted docela hodí , protože nemám zase nohy jako modelka , tak mi v obchodech moc nesedely .. a tahle myslím sedí dobře :) Takže jí uvidíte (když se mi bude chtít:D) v nějakých outfitech :P Takže tramtadadá prosím potlesk pro strašně hnusnou sukni která vypadá dobře jen když je oblečenáá :D
hahaha . :D
Tak já zas jdu , a čekejte že příští post bude možná s fotkami z posledních nákupů :D .. MOŽNÁ :D
tak pa :)
So♥

Žádné komentáře:

Okomentovat