pátek 1. dubna 2011

depkaa

Podle nadpisu jste asi poznali , že mě něco " deptá " no a deptá mě právě moje fotka s novým šátkem vždy když se otevře můj blog :D .. Napadl mě způsob jak se z toho vymotat , a napsala jsem Vám sem po dlouhé době nový článek :D :) Jasněě , vím , že muj blog nikdo nečtee , docela me to mrzí a nejvíc bych byla ráda , kdyby každý co se podívá na můj blog klikne na → FOLLOW ! :D Nee , nejsem náročná :D Vím,že nejsem uplně správná blogerka vzhledem k tomu , že nefotím moc outfity a taky , že už dlouho slibuju svůj shopping post(kam se mimochodem pořád hromadí věci) a já furt nic a nic , ale od 3.května se -doufám- všechno změní :D .. Mám totiž narozeniny a snad vyměním ten starý šunt za nový , fungující , nezaseknutý FOŤÁÁK ! Noo to mě napadá , jestli chcete být štědří a dát mi nějaký dárek  , může to být třeba to , že se stanete mým pravidelným čtenářem :D To by mě opravdu potěšiloo .. :D možná to vypadá , že takovymhle vydíráním chci followery , ale ono to tak opravdu je :D .. né nechi vás vydírat .. :D Klikejte jak usoudíte sami :D Tak paaa Sofii ♥            

Uuuf , už je ta hrozná šátková fotka pryyč .. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat