úterý 19. dubna 2011

nový přírůstek

Konečně jsem se dočkala .. nebo spíš konečně jsem si koupila rozpraskávající lak na nehty ! Což mi alespoň trošku zpříjemnilo náladu , a jak jste se mohly dočíst u Joll Burr (mimochodem úžasná blogerka) lak mi taky připadá trochu jako mokré vlasy :D Ale docela dobrý , já jsem jako podkladový lak použila růžový od Essence a takhle to vypadá(viz fotky) , tak se buď pokochejte nebo nevim :D ale tady to je :) Omlouvám se za blbou kvalitu , je to focené webkou, nicméně narozky už se mi blíží takže foťáček téže :D Mějte se hezky:)


3 komentáře:

  1. úžasný lak,také si ho plánuju koupit,a kde jsi ho koupila? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano , to je :) Koupila jsem ho v Rossmanu , stál 50 Kč :) Určitě si ho musíš koupit ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Scháním ho a nikde nemůžu sehnat. Ani v tom Rosmmanu. :/

    OdpovědětVymazat