sobota 23. dubna 2011

Maybe..

Monžná.. tak zní název postu ..  No a to možná znamená to , že MOŽNÁ zítra Vám sem přidám své první video :) Takže uvidíme, ted je něco špatně na vimeo.com .. takže asi až zítra, video mám už natočené , takže uvidíme .. Nevím jestli se vám bude líbit , je na téma nehty .. a je fakt dlouhý , a hlavně nudný :D Ale opravdu .. Tak uvidímě zítra, dneska možná ještě přidám outfit post :) Tak se mějte hezky ♥


6 komentářů:

  1. Mašle je boží :)
    Díky za follow ^^

    OdpovědětVymazat
  2. na video jsem zvedava :)) tohle vzdycky obdivuju.. videi jsem natocila sama asi 10, ale nikdy jsem nemela odvahu dat je na net :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju holky je z Gatu :)
    Ann : No já se taky docela bojím no ... :D a DOUFÁM , ŽE MI TO SEM PUJDE DÁT :D protože to trvá asi 23 minut :D:D
    K : Jsem ráda:)
    So.

    OdpovědětVymazat