pátek 24. června 2011

I am sorry

Moc se omlouvám , že jsem nepřidala dlouho žádný post jenže jsem měla na počítač zaracha . No , sdělím vám tajemství-pořád mám , hahahaa ,ale řekla jsem si , že je blog bez článku prostě už moc dlouho :D Takže i když je tenhle jen krátký máte ho mít . A jestli vám tu chybí outfit posty,nebo cokoli jiného , určitě mi napiště do komentářů.Je možný , že budu svůj outfit fotit ve škole každý den . Ale nevím . Uvidíme;) V tomhle postu bych v ám chtěla ukázat 4 drobnosti co jsem si koupila v sobotu;) Mimochodem ten deodorant , na to , že stojí 25 kč krásně voní a má super obaal , boty stály ve slevě v H&M 200 kč a ponožky jsou z gatu , kolik stály nevím ale nic drahého to nebylo(viz obrázek) :D















 Teď si radši všichni představíme , že je to zrdcadlovka ne ? :D
Jedna hrozná pro vás na konec :D Ještě jednou se omlouvám ,že sem tak dlouho nepsala . PS: CO VYSVĚDČENÍ ? :)














Never fall down , So

8 komentářů:

  1. Ten deodorant znám, mám takovejhle sprcháč :D Fakt nádherně voní :)
    Boty jsou nádhernýý :)

    OdpovědětVymazat
  2. boty sou dobrý! :) ty ponožky s mašlemi mám taky! :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. A máš strašně hezkou pleť!!! :D Závidím

    OdpovědětVymazat
  4. plet? cha,to vůbec právěě..ošklivou,fuj fuj fuj.není tu retušale asi tu není videt:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždyť sem jí viděla naživo ve středu! )

    OdpovědětVymazat
  6. koupila sis krásné boty, asi ti je vezmu :D

    OdpovědětVymazat