pátek 3. června 2011

SHOPPING

Ano , vydala jsem se do H&M .. a odnesla jsme si 4 věci , který vám chci dneska představit ! Bohužel jednu věc , a to šaty , nemám vyfocené ale za to mám vyfocené jedno tričko o kterém jsem taky psala ale to je z GATU . Mám taky několik nových laků,takže očekávejte post ;) A o lacích na nehty rovnou vlastně dva posty protože mám připravenej ještě jeden , ale to je jedno . Zítra jedu na chatu , takže asi budou nějaké fotky ;) Jenže jak asi víte (já jsem na gymplu , nevím jak je to na základce) je ted zkouškový období to znamená jenom pololetky - učit se , učit se , učit seee .. :(  Jo jak ted tak koukám tak každej jezdí / létá do LONDÝNA a do ANGLIE obecněěě .. Strášně závidim .. je možný , že se tam někdy dostanu .. a to možná příští prázdniny ( :/// ) protože , tam je strejda , a bude tam mít byt , ale na tenhle rok jede jinam .No to je jedno , aspoň něco :) Tak , už se nebudu vykecávat :)



1. kratasy-byli bez pásku . tílko-h&m , pásek-vintage,silonky-C&A

2. Sukně , jinak- tílko- taky H&M :D

                               3.kalhoty - a tím představuji i tričko z GATUU↑


Jooo :D , naušnice z levných knih tušim ( :D ) jo , taky jsem se divila, že tam mají naušnice  :D









 Never fall down , So

5 komentářů: