neděle 12. června 2011

TROCHU VÍCE VĚCÍ NAJEDNOU

Dlouho jsem sem nepsala , tak se omlouvám . Život mi dost znepříjemnila ta stávka(jestli víte o co jde) protože v pondělí kdy by měla být bychom měli ve škole volno , tím pádem by jsme pololetku z matiky psali až další pondělí . Ale ne , oni to prostě budou furt měnit . Člověk pak neví jestli se má učit nebo ne .. !! Dneska máme vystoupení s FDC , tak se můžete kdokoli přijít podívat . Je to v hale Na Folimance , v Praze od 17:00 , děti maj vstupné 20Kč . Rodiče nevím . Podívejte se na ty stránky :) FANTASY DC! Tak mi držte palce:) Mám tu pro vás dneska trochu více věcí najednou bude to asi delší článek . Mám tu pro vás recenzi . Ukázky laků i fotky . Tak už nebudu zdržovat .
Takže , jak všichni víte tak v časopisu In-Style byl jako dárek vždycky 1 z 12 laků na nehty od značky Essie . Já jsem dlouho hledala takový ten zelený(mint) , nevím jak se tam jmenoval . Nesehnala jsem ho . Ale sehnala jsem ho jinde , no a k tomu se dostaneme . Ale jinak jsem si všimla , že několik z vás si časopis koupila s takovým tím světlounce růžovým lakem :) Ten já ale už mám , a tak bych vám teď chtěla ten svůj představit :) ↓
Je  ze sady na francouzkou manikůru kde byl ještě bílý a průhledný . Značka : Fing'rs . Má 12 ml a je to moc hezká barva.Foťák mi barvu trošku změnil takže tady vypadá tmavě . Je světlejší . Právě podobný jako od Essie . Doporučovala bych ale u toho mého dvě vrstvy , protože je určený na fran. manik. tak není tak sytý . Každopádně bych ho doporučila :) Dala bych tak 8 bodů z 10 ;)




KDYŽ UŽ JSME U TĚCH LAKŮ , UKÁŽU VÁM TY NEJNOVĚJŠÍ!
 Jsou oba od MAYBELINE  , ano , tohle je ten zelený :) 1. 52 - Dark Plum , 2. 95 - Green Park

Asi se divíte co tam dělá ten odlakovač ale ten je fakt super . A víte proč ? Protože většina odlakovačů , jak víte docela dost smrdí , nebo né smrdí . Ale taková dráždivá vůně . Někomu třeba voní . A tenhle odlakovač totiž kráásně voní .. Je to asi tím , že je s Jojobou ( ? :D ) ale fakt super :) No jinak u prvního laku vidíte i cenu . Je od vietnamců . Takže to jistě chápete.Je to taková příjemná modrá . Druhý už jste viděli v předchozím článku :)
Tenhle lak mi přivezla mamka z vídně , je od značky b.pretty , a protože foták jak už jsem psala , dělá trochu jinou barvu tak je tenhle lak normálně takový do zelena. Je super :)
A co jsem jinak teda dělala ? Fotka asi mluví za vše . Grrr !
 Taky matikaaa ! :/
 Taky jsem se byla párkrát provětrat venku , abyste si nemysleli :D

Nádhled ted už bývalých nehtů:(


:DDDD další bonusová fotka :DD

EHM . ASI RADŠI TAKY BONUSOVÁ :DD
.
Taky jsem si vyrobila náramek . DIY post až později  . Tak doufám , že se vám můj dloooooooooouhý článek líbil a omlouvám se za tu délku , nechtěla jsem jich dávat víc za sebou . Tak mi držte palce na vystoupení . Jdu se ted ještě učit.
                    Never fall down,So

6 komentářů:

  1. jsi kočka..a recenze se mi moc líbí..držím palce na soutěži:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. jé :) děkuju moc:) si moc hodná :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké laky, na fotkách ti to moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dost podobnou fotku s tou matikou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Něco jsem ti vyrobila :3
    http://i483.photobucket.com/albums/rr192/aliceellen/sofi.png

    OdpovědětVymazat
  6. Mončo , to je super :) hned nastavím , děkuju moc:)

    OdpovědětVymazat