neděle 29. května 2011

WHAT DO YOU DO IN YOUR FREE TIME ?

FANTASY DC
Dnes tu mám pro vás něco málo o svých koníčcích (jestli se to tak skloňuje) . Dobře takže první a určitě ten s velkým vlivem na mě , a to je TANCOVÁNÍ ! Tancovala jsem orientální tance ( asi do 5 . třídy :D ) a i po tu dobu jsem tancovala a pořád tancuju ve skupině FDC (FANTASY DANCE COMPANY) , už 4 . roky . Je to jedna z věcí co mě tak strašně baví !!! Tancují se tam různé styly - od street až po weck ( tuším , že se to tak píše :D ) . Street asi všichni znáte a weck je holčičí "sexy" tanec :D :) Jestli by ste někdo měl zájem podívejte se na stránky ( né , nedělám jim reklamu :D ) .
SINGING
No a taky jsem ještě chodila zpívat , ale to jsem kvůli tancování musela přerušít teď je moje zpívání jen - ,,JSEŠDOMAZPÍVEJCOCHCEŠ " , chápete , ne ? :D To bylo trochu kratší , ale i tak :) 
                 Never fall down , So

7 komentářů:

  1. taky už strašně dlouho tancuju, ted už to bylo 9 let ! :) Miluju tanec ! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Si dobrááá :) Ano , já také :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jezdim na koni, v Písnici na Praze 4 :D Tancování jsem nikdy nezkoušela, na to jsem poleno :DD

    OdpovědětVymazat
  4. to je tak hezký :) to nevadí , já bych taky na koních neuměla , ale chtěla bych :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já chodila jako mrně na tanečák, teď už není čas. Závidím;)

    OdpovědětVymazat
  6. :)) třeba se k tomu někdyy vrátíš :)

    OdpovědětVymazat