úterý 10. května 2011

bad outfit






Dneska jsme šli se školou na nějakej výlet a pak teda na oběd do mekáče . Outfit je strašnej . Ale mám nějaký fotky tak je tady máte ;)
           Vesta : Terranova
            Svetr  : C&A
            Tílko : ONLY
            Kraťasy : ?
            Silonky : GATE
            Boty : Vintage
            Kabelka : ?

9 komentářů:

  1. to místo mám hrozně ráda, i když je tam slyšet rachot aut :) a ten outfit je hezkej ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Bad ?!?!
    Je nádhernej ! <3

    OdpovědětVymazat
  3. K : já takyy :) nejhezčí je se tam jen tak při sluníčku projít :)
    Em : :) aleee , děkuju mooc :) ale fakt se mi nelíbí :D :) ste hodný holky:)

    OdpovědětVymazat
  4. děláš si srandu? :D ten outfit je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. děkujuu:)) si moc hodnáá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máme stejný silonky!! :D jinak dobrýý :)

    OdpovědětVymazat
  7. outfit není hrozněj, mně se náhodou líbí =)

    OdpovědětVymazat