pátek 20. května 2011

S U N N Y * D A Y S

Dneska mám tady pro vás mám pořádnou kupu fotek . Nějaké ze středy odpoledne které jsme strávila s kamarádkami u rybníka , ve čtvrtek jsem mela trénink - fotky nemám ( :D ) haha,za to mám fotky z volné hodiny co jsme se opalovaly s holkama před školou a taky ze dneška , a dnešního "sunny" outfitu :) No a ještě mnoho dalšího :D Tak se nebudu moc vykecávat - tady to máte !
Nové naušničky z obchodu Kik , za ( jak vidíte) super cenu!

 Fotila jsem svůj velice fotogenický lak od kamarádky , s velilce fotogenickým kamínkem :D :) ↓↑
 Pár fotek od rybníka ↓







"Zase" nový lak od essence - už jich mám 49 ! A odstín - 27 - NO MORE DRAMA

Fotka ze čtvrtka s natočenými vlasy

 VOLNÁ RELAXAČNÍ HODINA :D ↑↓



random

random
 Dnešní obyčejný outfit , z kratasama co jste videli naposled :D ↓



A nakonec koukejte co mi přivezli kamarádky z Paříže :)
Jinak jsem dneska byla na václaváku , na příkopech a tak . A koupila jsem si kraťásky a tričko z GATU , kde mimochodem nakupuju ted docela často :D No , asi to vyfotím a dám vám vědět :D Ted už mi jen držte palce abych nekde sehnala 50 lak , a budu mít výročí :D:D

Sofi ♥


HÁDANKA NA KONEC:hádejte kdo zase utratil během tejdnu všechny peníze ? :D

4 komentáře:

  1. pěkný fotky, máš dobrý brejle :-)

    OdpovědětVymazat
  2. naušnice jsou opravdu pěkné ! já mam z Kik kabelku a jsem s ní spokojená ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :) Mám odtud taky kabelku , malou , a jsem taky docela spokojená :)

    OdpovědětVymazat