úterý 24. května 2011

cracking nails again .

Ano , znovu jsem měla rozpraskané nehty , i když je to už docela dlouho , mezitím jsem je už předělávala . Měla jsem nehty s hnědým podkladem a fialovými puntíky . Bohužel fotka je rozmazaná , takže vám je neukážu :/ A mám teda taky další novej lak :D Joo , už jsem několikrát slyšela , že jsem závislá :D Ale když se mi prostě nějakej lak fakt líbí , MUSIM HO MÍT ! :D Tady máte ten novej , který je taky (jako několik posledních) od essence protože máme rossmann skoro u baráku . Takže tam chodím furt :D No , tak tady prosíím :)

 A možná jste si taky všimli , že mám novou fotku v profilu . Dám vám jí sem i větší ↓ :)


04 - SPACE QUEEN
 Taky jsem se vás chtěla zeptat , jak odstraním ty rámečky od fotek , mě s etam totiž nelíbíí :( :D

2 komentáře: