sobota 7. května 2011

photos

• od tý doby co mám foťák fotím snad úplně všechno , což je na jednu stranu super - na druhou stranu to musím furt přetahovat do počítače :D
• nevím jestli jsem to už psala ale včera jsem byla nějaká "nachcípaná" i teď mě trochu bolí v krku ale chtěla jsem napsat , že jsem strašně unavená protože jsem vstávala už v 7:45 .. a dneska jsme měli rodinnou oslavu mých narozenin :) I když jsem byla trochu nastydlá















So ♥

7 komentářů:

  1. děkuju moc :) jsou to vlastně jenom třpytky do kterých jsme namočila nehet po nalakování průhledným lakem :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Ty nový tapetky jsou moc pěkný;) jinak dost stylový.

    OdpovědětVymazat
  3. hezké fotky, zdá se mi to nebo ten prsten s růží má prostě každý? :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Kačulínkaa : děkuju brouku :)
    Kája : děkuji , děkuji .. no , je to možné :D Mám ještě červenej :D

    OdpovědětVymazat